Συχνά θέματα με το Apple Mail

Το Apple Mail είναι το προεπιλεγμένο email client που έρχεται με κάθε υπολογιστή Mac με λειτουργικό OS X 10.0 ή μεταγενέστερο. Αυτός ο οδηγός παρέχει πληροφορίες σχετικά με τα πιο κοινά θέματα για το Apple Mail.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσω ότι έχει γίνει αντίγραφο ασφαλείας(back up) για τα email μου στο Mail; 
Το Mac OS X έρχεται με ένα χαρακτηριστικό που ονομάζεται Time Machine το οποίο θα διατηρήσει αντίγραφα ασφαλείας ολόκληρου του υπολογιστή σας, συμπεριλαμβανομένων των emails στο Mail, όταν ρυθμιστεί σωστά. Ωστόσο, είναι επίσης καλή πρακτική να εκτελέσετε μη αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες σχετικά με την εξαγωγή ενός αντιγράφου ασφαλείας του mailbox σας στη διεύθυνση http://support.apple.com/kb/PH4811.

Το Mail θα ζητήσει κατ 'επανάληψη για τον κωδικό πρόσβασής μου, πώς μπορώ να το σταματήσω;
Υπάρχουν πολλά θέματα που μπορεί να προκαλέσουν αυτό το πρόβλημα να προκύψει. Τις περισσότερες φορές, η επαλήθευση των ρυθμίσεών σας θα επιλύσει αυτό το ζήτημα. Εάν αυτό αποτύχει να επιλύσει το ζήτημα, τότε θα πρέπει να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασης για τη διεύθυνση email σας στο εσωτερικό του (mt) AccountCenter, και να παρέχετε στο Mail το νέο κωδικό πρόσβασης.

Το Mail δηλώνει ότι δεν μπορεί να κάνει "Επαλήθευση πιστοποιητικού". Τι σημαίνει αυτό;
Αυτό συμβαίνει επειδή είστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε μια ασφαλή σύνδεση SSL, το οποίο είναι πολύ καλό. Ωστόσο, για να χρησιμοποιήσετε μια σύνδεση SSL με το Grid θα πρέπει να ρυθμίσετε την εισερχόμενη και εξερχόμενη αλληλογραφία Server να είναι το domain πρόσβασής σας. Διαφορετικά, μπορείτε να επιλέξετε να συνεχίσετε ή να αγνοήσετε την προειδοποίηση, αν και πιθανόν να συνεχίσετε να λαμβάνετε αυτό το μήνυμα στο μέλλον.

Τα μηνύματα που αποστέλλονται στο Mail δεν εμφανίζονται στο φάκελο Sent μου, γιατί;
Όταν χρησιμοποιείτε IMAP, όπως σας προτείνουμε για την Grid, το Mail απαιτεί από εσάς να παρέχετε ένα συγκεκριμένο φάκελο για να αποθηκεύσετε τα απεσταλμένα μηνύματα. Ακολουθήστε τα παρακάτω απλά βήματα για να ρυθμίσετε αυτό:
  1. Κάντε κλικ και επισημάνετε το φάκελο "Sent" για το λογαριασμό σας.
  2. Κάντε κλικ στο μενού "Mailbox"
  3. Επιλέξτε " Use this mailbox for"
  4. Επιλέξτε "Sent"

Αυτό θα ρυθμίσει το Mail για να αποθηκεύει τα νέα εξερχόμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο φάκελο sent για το λογαριασμό σας. Αν θέλετε τα προηγουμένως σταλμένα e-mail σας να εμφανιστούν πρέπει να τα σύρετε από τον τοπικό φάκελο Sent του Mail προς το φάκελο Sent που αναφέρεται στο λογαριασμό σας.

Δεν λαμβάνω email

Κάποια στιγμή, το Mail.app σας (μερικές φορές αναφέρεται ως "Apple Mail" ή "Mac Mail"), σταματά να λαμβάνει νέα μηνύματα. Μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι έχετε πάρει νέα μηνύματα μέσω webmail, ενός άλλου e-mail client ή υπολογιστή, ή ακόμα και μέσω κινητού τηλεφώνου. Όταν συμβαίνει αυτό, η λύση είναι εξαιρετικά εύκολη!

Πώς; Από το εσωτερικό του Mail.app, κάντε κλικ στο μενού Mailbox (βλ. Σχήμα 1):

  1. Επιλέξτε "take all accounts offline", και περιμένετε 10 δευτερόλεπτα.
  2. Επιλέξτε "take all accounts online".



Σχήμα 1: Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να ανανεώσετε την εφαρμογή Mail σας.

Θα πρέπει να αρχίσετε να βλέπετε τη νέα ροή e-mail σας στο inbox σας.

Δεν γίνεται αποστολή ή λήψη e-mail

Αν το mailbox σας συνεχώς γυρίζει και τα mails δεν έρχονται ή πηγαίνουν, αυτό σημαίνει ότι το IMAP δεν συγχρονίζει. Σε αυτή την περίπτωση, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Κλείστε το mail.app.
  2. Πηγαίνετε στο /Users/your_profile/Library/Mail/IMAP-account_concerned/.
  3. Σβήστε τον κρυφό φάκελο .OfflineCache.
  4. Ξεκινήστε πάλι το mail.app

Ένας νέος φάκελος OfflineCache θα δημιουργηθεί.

Σημείωση: Αυτό δεν θα διαγράψει οποιαδήποτε μηνύματα.

Δεν είμαι σε θέση να στείλω e-mail

Πρώτον, κλείστε το Mail.app εντελώς. Μπορείτε να το κάνετε αυτό είτε με την εντολή-Q ή κάντε κλικ στο Mail και επιλέγοντας Quit. Στη συνέχεια, ανοίξτε ξανά την εφαρμογή κάνοντας κλικ στο εικονίδιο της από το dock σας.

Στη συνέχεια, επιβεβαιώστε ότι οι ρυθμίσεις του email σας είναι σωστές. Αφού έχετε επιβεβαιώσει ότι οι ρυθμίσεις του λογαριασμού σας είναι σωστές, ελέγξτε τις ρυθμίσεις των εξερχομένων σας.

Ένθετα εισερχόμενα


Σχήμα 2: Τα επίφοβα ένθετα εισερχόμενα.

Στους λογαριασμούς IMAP, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να καθορίσουν το φάκελο root τους για λογαριασμούς αλληλογραφίας (επίσης γνωστό ως "IMAP Path Prefix"), το οποίο απομονώνει τους φακέλους που το πρόγραμμα αλληλογραφίας χρησιμοποιεί από τους άλλους στο λογαριασμό του χρήστη στο διακομιστή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Όταν οι χρήστες έχουν πειραματιστεί με την έναρξη του prefix, μερικοί ήταν σε θέση να καθορίσουν το πρόβλημα, ακόμη και αν αυτό δεν ήταν η περίπτωση για τους άλλους.

Πιθανές επιδιορθώσεις
Αλλάξτε το IMAP Path Prefix. Πηγαίνετε στις προτιμήσεις του Mail και στην ενότητα "Λογαριασμοί", επιλέξτε τον προβληματικό λογαριασμό. Στη συνέχεια, πηγαίνετε στην καρτέλα "Advanced" και να αλλάξετε το πεδίο για την τιμή που δίδεται από τον πάροχο του λογαριασμού. Εάν το πρόβλημα παραμένει, οι χρήστες μπορεί να δοκιμάσουν να αλλάξουν την περίπτωση της εισόδου Path Prefix. Για παράδειγμα, με το Gmail της Google, η προεπιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε το "[Gmail]" ως prefix, αλλά οι χρήστες ενδέχεται επίσης να επιχειρήσουν "[Gmail]" ή "[gmail]». Επιπλέον, δεδομένου ότι το πρόθεμα είναι στην πραγματικότητα μια διαδρομή φακέλου, οι χρήστες μπορούν να δοκιμάσουν να βάλουν μια κάθετο "/" στο τέλος του Prefix, το οποίο μπορεί να βοηθήσει να φανεί ότι το μονοπάτι καταλήγει σε ένα φάκελο. Ορισμένοι χρήστες μπορεί να έχουν επίσης την επιτυχία με την προσθήκη του ονόματος "ΙΝΒΟΧ" στο τέλος του IMAP prefix, αλλά συνιστάται στους χρήστες να προσπαθήσoυν τόσο με όσο και χωρίς αυτό.

Αλλαγή συμπεριφοράς του Mailbox
Στο Σχήμα 2, το trash Mailbox είναι στο τέλος του δέντρου των ένθετων εισερχoμένων. Αυτό θα μπορούσε να αναφέρετε στο ότι το πρόβλημα έγκειται στον τρόπο με τον οποίο ο φάκελος Trash αντιμετωπίζεται. Ως εκ τούτου, οι χρήστες θα μπορούσαν να δοκιμάσουν να αλλάξουν τους συνδυασμούς από τις επιλογές σε "Move deleted messages to the Trash mailbox" και "Store deleted messages on the server", τα οποία είναι διαθέσιμα στην καρτέλα  "Mailbox Behaviors" στις προτιμήσεις "Accounts".

Επαναφέρετε τις προτιμήσεις του Mail 
Οι ρυθμίσεις IMAP prefix είναι αποθηκευμένες στις ρυθμίσεις λογαριασμού στα αρχεία προτιμήσεων του Mail, και αν υπάρχει διαφθορά στα αρχεία των προτιμήσεων που αποτρέπουν τις μεταβολές των ρυθμίσεων να λειτουργούν σωστά, τότε αυτό θα μπορούσε να ευθύνεται γιατί τα προβλήματα επανεμφανίζονται για κάποιους χρήστες. Το αρχείο προτιμήσεων του Mail ονομάζεται "com.apple.Mail.plist" και βρίσκεται στο φάκελο /username/Library/ Preferences/ . Αφαίρεση αυτού του αρχείου θα απαιτεί από τους χρήστες να εισάγουν εκ νέου τα στοιχεία του λογαριασμού, αλλά οι ρυθμίσεις του Mailbox και τα κατεβάσμένα τα μηνύματα όλα θα παραμένουν άθικτα.

Ικανοποιητική απάντηση;

 Εκτύπωση άρθρου

Επίσης Διαβάστε

Δεν μπορούμε να στείλουμε e-mail ενώ λαμβάνουμε κανονικά. Τι πρόβλημα υπάρχει?

Εάν έχετε λάβει στά εισερχόμενά σας αυτό το μήνυμα:...

Πως μπορώ να προσθέσω A,CNAME,AAAA,TXT ή SRV records για το domain μου?

Για να προσθέσετε Α ,CNAME ,AAAA,TXT ή SRV records για το domain σας : συνδεθείτε στο Cpanel...

Πως θα ενεργοποιησω το DKIM και το SPF στο λογαριασμο μου?

Για να ενεργοποιήσετε το DKIM και το SPF: συνδεθείτε στο Cpanel (domain/cpanel) κάντε...

Πως θα προσθεσω MX εγγραφές για το email μου?

Για να προσθέσετε MX εγγραφές για το email σας συνδεθείτε στο Cpanel (domain/cpanel)...

Δημιουργία λογαριασμού email στο Outlook Exress

Ρυθμίσεις για Outlook Express 5/6 Δημιουργία Λογαριασμού emailΚάνοντας διπλό click στο...